Hotel Brugge - Oostkamp is geopend

Heel blij zijn we jullie opnieuw bij ons te mogen verwelkomen!

Aangepaste maatregelen worden gehanteerd.

Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen.

Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Brugge - Oostkamp.

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


Geopende faciliteiten

Geopende faciliteiten

Restaurant, hotelbar, ontbijtruimte, keuken, terras

  • Het restaurant, de hotelbar, de ontbijtruimte en terras zijn opnieuw geopend
  • Onze keuken is dagelijks doorlopend geopend van 12h00 tot 21h00
  • In onze bar of op ons terras kunt u terecht van 12h00 tot 00h00 - vanaf mandag 13 juli wijzigt ons openingsuur naar 10h00
  • Ontbijten kan van maandag tot en met vrijdag van 06h30 tot 10h30
  • Ontbijten kan op zaterdag van 07h00 tot 11h00
  • Ontbijten kan op zondag van 08h00 tot 11h00

Fitness & Wellness

Vanaf 1 juli mag onze fitness weer open, dit echter onder bepaalde voorwaarden zoals het invoeren van een tijdslot. Concreet voor ons hotel betekent dit :

- Maximaal 1 persoon (of eigen groep) per uur op reservering

- 1 persoon of 1 dezelfde groep in onze fitness

Helaas hebben we nog geen groen licht gekregen wat betreft de wellness, ttz, jacuzzi's en sauna. Bijgevolg blijven deze tot nader bericht helaas nog GESLOTEN

Minibar en vendingmachine

Jammer genoeg mogen we de minibar niet vullen en blijft die bijgevolg leeg.

In onze lobby staat er een vendingmachine als alternatief

Housekeepingservice

Aan gasten die meerdere dagen in het hotel verblijven moeten we jammer genoeg voorstellen om zelf de kamer op orde te houden. Helaas mogen we geen housekeepingservice aanbieden. Voor extra handdoeken, shampoo, douchegel en koffie kunt u langs de receptie gaan of ons telefonisch contacteren

Roomservice

Roomservice is mogelijk, de kostprijs bedraagt 7 €

De huidige regels blijven van kracht. Ofwel haalt de gast zelf de bestelling op buiten de kamer (bvb. in de verbruikszaal). Ofwel brengt een horecamedewerker de bestelling tot aan de kamerdeur.

Elk fysiek contact tussen gast en horecamedewerker dient zo veel mogelijk te worden vermeden. Dit geldt ook bij het afruimen van de bestelling.

Laundryservice

Er wordt opnieuw laundryservice aangeboden. U kunt zich hiervoor wenden tot onze receptie 

 


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen 
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Vanaf 8 juni ook ons restaurant, bar, terras en ontbijtruimte. 

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?

Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ons restaurant is geopend voor lunch, diner alsook ontbijt. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
ja, een beperkte kaart en een toeslag van 7 euro

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Kamer / ontbijt / lunch / diner / feestzalen / vergaderruimtes / fitness / fietsverhuur 

Allen uiteraard onder de strenge voorwaarden ons door de overheid opgelegd

Wellness helaas nog niet

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, een fiets huren behoort tot de mogelijkheden maar jammer genoeg geen electrische.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
In overleg met hotel.

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
In overleg met hotel.