Hotel Brugge - Oostkamp is geopend

Heel blij zijn we jullie opnieuw bij ons te mogen verwelkomen! Restaurant, Bar, ontbijt, terras, welness, ... We are back!

Let wel, graag extra aandacht voor volgende: Vanaf maandag 1 november 2021 kunt u als gast enkel nog toegang krijgen tot ons hotel ( lobby, kamers, ontbijtbuffet, bar, restaurant, ... ) op vertoon van een geldig Covid Safety Ticket

Zorg aldus voor een geldig CST. Is deze ter plaatse niet geldig en wordt deze rood gescand, dan kunnen we u helaas geen toegang verlenen.

Wat is het Covid Safe Ticket (CST)?

Via de QR-code op dit ticket kunnen gasten aantonen dat ze:

  • in het bezit zijn van een vaccinatiecertificaat (meer dan 2 weken volledig ingeënt);
  • een herstelcertificaat hebben van minder dan 6 maanden;
  • een PCR-test hebben afgenomen, met een negatief resultaat (geldigheid: dag van de test plus 2 dagen);
  • of een snelle antigeentest hebben afgenomen door medisch geschoold personeel, met een negatief resultaat (geldigheid: dag van de test plus 1 dag).

Hoe kunt u als gast een CST-bewijs bekomen?

Dit bewijs is te verkrijgen via:

  • de CovidSafe-app
    • Via de app heeft de gast zijn/haar bewijs steeds op zak, en is de QR-code gemakkelijk beschikbaar.
    • Dit filmpje legt uit hoe je de app download en gebruikt.
  • overheidswebsites
  • telefonisch contact
    • Voor wie niet zo computervaardig is, kan de coronapas ook telefonisch opgevraagd worden.Het wordt dan via de post verstuurd.Opgelet: dit kan niet gebruikt worden voor een coronapas op basis van een negatieve test, het bewijs zou namelijk langer op de post zijn dan dat het effectief geldig is.In Vlaanderen kan je daarvoor 24 uur op 24 uur terecht op het nummer 078/78 78 50. Het opvragen van een CST verloopt er automatisch, daarom gaat dit 24 uur op 24 uur. Heb je andere vragen? Dan kan dit overdag van maandag tot zaterdag.via je lokale overheid
    • Lukt het niet? Sommige lokale overheden engageren zich om mensen te helpen bij het gemakkelijk verkrijgen van hun bewijs. Pols gerust bij je lokale overheid of ze kunnen helpen. 

       

 

Bekijk onze aangepaste maatregelen

Geopende faciliteiten

Restaurant, hotelbar, ontbijtruimte, keuken, terras

GELUKKIG! We mogen jullie, onze lieve gasten, opnieuw bij ons verwelkomen!

U kunt bij ons terecht zoals voorheen : ontbijt, overnachten, koffie, lunch, tearoom, aperitieven, dineren, .... 

Let wel : sinds 1 november enkel en alleen op vertoon van een geldig Covid Safety Ticket ! Zorg aldus voor een geldig CST. Is deze ter plaatse niet geldig en wordt deze rood gescand, dan krijgt U helaas geen toegang.

 

Verdere praktische informatie vindt u onder het desbetreffende item.

Fitness & Wellness

Onze fitness & wellness zijn terug geopend

Minibar en vendingmachine

Jammer genoeg mogen we de minibar niet vullen en blijft die bijgevolg leeg.

In onze lobby staat er een vendingmachine als alternatief met drankjes, snacks, snoep enz.

 

Laundryservice

Er wordt opnieuw laundryservice aangeboden en dit van maandag tem donderdag. U kunt zich hiervoor wenden tot onze receptie.

 


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen 
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel, restaurant, bar, ... geopend te zijn. U kunt weer gezellig komen ontbijten, lunchen, koffie drinken, aperitieven, dineren of zalig genieten in onze welness.

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?

Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
U kunt terecht op ons gezellig terras maar ook weer binnen!

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, roomservice bestellen is mogelijk en dit van 12h00 tot 21h00. Er is keuze uit de à la carte kaart en een toeslag van 7,50 euro wordt berekend.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Kamer - overnachting/ ontbijt / lunch / diner  / fietsverhuur / welness / fitness

Allen uiteraard onder de voorwaarden ons door de overheid opgelegd.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, een ( electrische )  fiets huren behoort tot de mogelijkheden. Dit dient wel op voorhand gereserveerd te worden en is steeds op aanvraag en volgens beschikbaarheid. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
In overleg met hotel.

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
In overleg met hotel.